Nabídka zaměstnání

Prodejce zájezdů: Praha - obchodní centrum

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: prodejce zájezdů v Praze - obchodní centrum Černý Most. Pracovní doba krátký / dlouhý týden.

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost. Jedná se o samostatnou práci na pobočce.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení zkušenou kolegyní
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice a místa pracoviště zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned.

Prodejce zájezdů: Most

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: prodejce zájezdů v Mostě.

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení zkušenou kolegyní
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice a místa pracoviště zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Prodejce zájezdů České Budějovice

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: prodejce zájezdů v Českých Budějovicích.

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost. Jedná se o samostatnou práci na pobočce.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení zkušenou kolegyní
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice a místa pracoviště zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned nebo dle dohody.

Produktový manažer - destinace Bulharsko

Náplň práce:

  • Příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
  • Celková operativa
  • Příprava a tvorba katalogu včetně kalkulace cen
  • Kalkulace cen, příprava last minute nabídek
  • Příprava podkladů pro inzerci a propagaci
  • Řízení prodeje, tvorba nabídek
  • Podpora prodeje - školení prodejců
  • Analýza a průzkum trhu, sledování konkurence
  • Spolupráce s průvodci či s partnery v destinaci
  • Příprava podkladů pro řešení reklamací
  • Organizování informačních cest

Požadujeme:

  • Středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • Výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • Znalost anglického jazyka, znalost bulharštiny vítaná
  • Znalost MS Office (Word, Excel a PowerPoint)
  • Koncepční a analytické myšlení
  • Organizační a vyjednávací dovednosti
  • Samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
  • Vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • Praxe v oblasti cestovního ruchu alespoň 2 roky

Nabízíme:

  • Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Slevy na dovolené
  • Profesionální tým a přátelskou atmosféru

Pracoviště:

  • centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady

Nástup:

  • dle dohody

Důležité je pro nás zejména nadšení pro práci a chuť učit se novým věcem. Vše ostatní Vás rádi naučíme!
Žádosti se strukturovaným CV zasílejte na adresu veronika.paulu@alexandria.cz.

Produktový manažer - Středomoří

Cestovní kancelář Alexandria přijme pracovníka na pozici: produktový manažer - Středomoří.

Náplň práce:

  • Příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
  • Příprava a tvorba katalogu včetně kalkulace cen
  • Kalkulace cen, příprava last minute nabídek
  • Příprava podkladů pro inzerci a propagaci
  • Tvorba nabídek
  • Sledování konkurence a průzkum trhu
  • Spolupráce a komunikace s průvodci či s partnery v destinaci
  • Zadávání dat do rezervačního systému

Požadujeme:

  • Středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • Výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • Znalost anglického jazyka
  • Znalost MS Office (Word, Excel a PowerPoint)
  • Koncepční a analytické myšlení
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
  • Vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • Praxe v oblasti produktového managementu v oblasti cestovního ruchu alespoň 2 roky

Nabízíme:

  • Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Profesionální tým a přátelskou atmosféru

Pracoviště:

  • centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady

Nástup:

  • ihned

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: boris.weidner@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru.
Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.

Produktový manažer - Exotika

Cestovní kancelář Alexandria přijme pracovníka na pozici: produktový manažer - Exotika.

Náplň práce:

  • Příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
  • Příprava a tvorba katalogu včetně kalkulace cen
  • Kalkulace cen, příprava last minute nabídek
  • Příprava podkladů pro inzerci a propagaci
  • Tvorba nabídek
  • Sledování konkurence a průzkum trhu
  • Spolupráce a komunikace s průvodci či s partnery v destinaci
  • Zadávání dat do rezervačního systému

Požadujeme:

  • Středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • Výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • Znalost anglického jazyka
  • Znalost MS Office (Word, Excel a PowerPoint)
  • Koncepční a analytické myšlení
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
  • Vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • Praxe v oblasti produktového managementu v oblasti cestovního ruchu alespoň 2 roky

Nabízíme:

  • Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Profesionální tým a přátelskou atmosféru

Pracoviště:

  • centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady

Nástup:

  • ihned

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: boris.weidner@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru.
Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.

Odesláním životopisu souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů společností Alexandria, a.s. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Alexandria, a.s. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 3 měsíce od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost Alexandria, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

Naše cookies respektují Vaše soukromí


Ať navštívíte jakoukoli webovou stránku, velmi pravděpodobně se potkáte s možností nastavit si své cookies. Tyto cookies zpravidla neidentifikují Vás osobně , ale slouží k vylepšení fungování stránky, k usnadnění pohybu po dalších podstránkách, ke statistickým účelům a k personalizaci Vašich preferencí.
Také na této stránce používáme soubory cookies. Některé z nich jsou k fungování stránky nezbytné, o těch dalších můžete rozhodnout sami. Kliknutím na tlačítko Souhlasím nám dáte souhlas s použitím všech cookies na webu, po kliknutí na tlačítko Nastavení se dozvíte více informací o cookies a zároveň můžete povolit jen některé z nich.
Samozřejmě máte právo kdykoli změnit názor, uložené cookies vymazat a nastavení změnit.

Děkujeme, přejeme příjemné prohlížení našich stránek a úspěšný výběr dovolené přesně podle Vašich představ :)

Nastavení

Cookies máte ve svých rukou


Nastavení cookies

Funkční a nezbytné
Funkční cookies jsou nezbytné pro správné fungování našich stránek a nelze je tedy vypnout. Díky nim jsme např. schopni zobrazit Vám výsledek vyhledávání zájezdu dle Vámi zadaných parametrů a spočítat Vám jeho cenu.
Marketingové
Tyto coookies zpravidla využívají naši partneři a díky nim jsme schopni zobrazovat Vám to, co Vás nejvíce zajímá. Nejedná se o ukládání osobních údajů, ale o práci s identifikátory, které se využívají k cílení, identifikaci zájmů a preferencí a zobrazování adekvátního obsahu, který těmto preferencím odpovídá.
Analytické
Díky těmto cookies jsme schopni vyhodnocovat chování návštěvníků na našich stránkách, díky čemuž pro Vás můžeme naše stránky dále vylepšovat a zjednodušovat běžné činnosti jako vyhledávání či objednávání zájezdu tak, aby pro Vás bylo co nejpřívětivější.