Nabídka zaměstnání

Prodejce zájezdů: Brno

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: prodejce zájezdů v Brně.

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení zkušenou kolegyní
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice a místa pracoviště zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned.

Prodejce zájezdů: Praha

Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: prodejce zájezdů v Praze, pracoviště Revoluční, pracovní doba krátký/dlouhý týden a pracoviště Vodičkova, pracovní doba po-pá.

Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře. Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost.

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
  • orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
  • znalost práce na PC
  • základní znalost angličtiny
  • příjemné vystupování, týmový duch
  • znalost rezervačního systému výhodou

Nabízíme:

  • mladý a příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • zaškolení a zaučení zkušenou kolegyní
  • zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
  • dobré platové ohodnocení
  • bonusy za prodej
  • inspekční cesty do našich destinací

Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned.

Asistent/-ka vedení společnosti

Cestovní kancelář Alexandria hledá zaměstnance na pozici: Asistent/-ka vedení společnosti.

CK Alexandria působí na trhu více než 25 let a patří mezi největší české cestovní kanceláře. Zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a spokojenost zákazníka je pro nás prioritou. Na centrálu v Praze hledáme novou kolegyni (kolegu), která by doplnila náš přátelský tým.

Náplň práce:

  • office management, administrativa, vyřizování korespondence a telefonátů
  • zajištění bezproblémového chodu kanceláří a zasedacích místností (nákup kancelářských potřeb, péče o návštěvy, občerstvení, …)
  • podpora členů vedení společnosti, asistentská činnost
  • správa Alexandria Bonus Klubu vč. komunikace s členy Klubu
  • průběžná kontrola a aktualizace dokumentů v klientské sekci
  • správa cestovního pojištění a vedení související administrace, komunikace s pojišťovnou
  • samostatné plnění ad hoc úkolů

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, E-mail)
  • komunikativní osobnost s příjemným vystupováním
  • flexibilitu a dynamičnost
  • organizační schopnosti
  • proaktivní a zodpovědný přístup, pečlivost, spolehlivost, loajalita a samostatnost

Nabízíme:

  • zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • příjemný kolektiv
  • příjemné pracovní prostředí
  • pracoviště na centrále CK Alexandria v centru Prahy
  • zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 25 let

Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: nina.sotirova@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup dle dohody.

Produktový manažer - destinace Bulharsko

Náplň práce:

  • Příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
  • Celková operativa
  • Příprava a tvorba katalogu, příprava nabídky na naše internetové stránky
  • Zadávání dat do rezervačního systému, kalkulace cen, příprava last minute nabídek
  • Příprava podkladů pro inzerci a propagaci
  • Řízení prodeje, tvorba nabídek
  • Podpora prodeje - školení prodejců
  • Analýza a průzkum trhu, sledování konkurence
  • Spolupráce s průvodci či s partnery v destinaci
  • Příprava podkladů pro řešení reklamací
  • Organizování informačních cest

Požadujeme:

  • Středoškolské / vysokoškolské vzdělání
  • Výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
  • Znalost anglického jazyka, znalost bulharštiny vítaná
  • Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel a PowerPoint)
  • Koncepční a analytické myšlení
  • Organizační a vyjednávací dovednosti
  • Samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
  • Vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • Praxi v oblasti cestovního ruchu alespoň 2 roky

Nabízíme:

  • Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Slevy na dovolené
  • Profesionální tým a přátelskou atmosféru

Pracoviště:

  • centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady

Nástup:

  • dle dohody

Důležité je pro nás zejména nadšení pro práci a chuť učit se novým věcem. Vše ostatní Vás rádi naučíme!
Žádosti se strukturovaným CV zasílejte na adresu nina.sotirova@alexandria.cz.
Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.

Odesláním životopisu souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů společností Alexandria, a.s. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Alexandria, a.s. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 3 měsíce od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost Alexandria, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.

Naše cookies respektují Vaše soukromí


Ať navštívíte jakoukoli webovou stránku, velmi pravděpodobně se potkáte s možností nastavit si své cookies. Tyto cookies zpravidla neidentifikují Vás osobně , ale slouží k vylepšení fungování stránky, k usnadnění pohybu po dalších podstránkách, ke statistickým účelům a k personalizaci Vašich preferencí.
Také na této stránce používáme soubory cookies. Některé z nich jsou k fungování stránky nezbytné, o těch dalších můžete rozhodnout sami. Kliknutím na tlačítko Souhlasím nám dáte souhlas s použitím všech cookies na webu, po kliknutí na tlačítko Nastavení se dozvíte více informací o cookies a zároveň můžete povolit jen některé z nich.
Samozřejmě máte právo kdykoli změnit názor, uložené cookies vymazat a nastavení změnit.

Děkujeme, přejeme příjemné prohlížení našich stránek a úspěšný výběr dovolené přesně podle Vašich představ :)

Nastavení

Cookies máte ve svých rukou


Nastavení cookies

Funkční a nezbytné
Funkční cookies jsou nezbytné pro správné fungování našich stránek a nelze je tedy vypnout. Díky nim jsme např. schopni zobrazit Vám výsledek vyhledávání zájezdu dle Vámi zadaných parametrů a spočítat Vám jeho cenu.
Marketingové
Tyto coookies zpravidla využívají naši partneři a díky nim jsme schopni zobrazovat Vám to, co Vás nejvíce zajímá. Nejedná se o ukládání osobních údajů, ale o práci s identifikátory, které se využívají k cílení, identifikaci zájmů a preferencí a zobrazování adekvátního obsahu, který těmto preferencím odpovídá.
Analytické
Díky těmto cookies jsme schopni vyhodnocovat chování návštěvníků na našich stránkách, díky čemuž pro Vás můžeme naše stránky dále vylepšovat a zjednodušovat běžné činnosti jako vyhledávání či objednávání zájezdu tak, aby pro Vás bylo co nejpřívětivější.