Nabídka zaměstnání
Prodejce zájezdů: Praha
Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: prodejce zájezdů v Praze, pracoviště Revoluční, pracovní doba krátký/dlouhý týden a pracoviště Vodičkova, pracovní doba po-pá.
Jsme společnost, která je na trhu více než 25 let, zabýváme se především dovolenou pro rodiny s dětmi, máme širokou síť klubových hotelů a patříme mezi největší české cestovní kanceláře.
Náplní práce je administrativa, vyřizování osobních, telefonických a emailových požadavků klientů. Požadavek klienta zpracujete a zajistíte mu veškerý servis, výsledkem Vaší práce je prodaný zájezd, který splňuje představy klienta. Je důležité stanovit si priority zpracování agendy, pečlivost a pořádkumilovnost.
Požadujeme:
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- praxi v cestovním ruchu minimálně 1 rok nebo vzdělání v cestovním ruchu
- orientaci v oboru, spolehlivost, výborné komunikační dovednosti, flexibilitu
- znalost práce na PC
- základní znalost angličtiny
- příjemné vystupování, týmový duch
- znalost rezervačního systému výhodou
Nabízíme:
- mladý a příjemný kolektiv
- příjemné pracovní prostředí
- zaškolení a zaučení zkušenou kolegyní
- zázemí stabilní firmy fungující na trhu více než 25 let
- dobré platové ohodnocení
- bonusy za prodej
- inspekční cesty do našich destinací
Životopisy s žádostí o přijetí s uvedením pozice zasílejte výhradně emailem na adresu: brno@alexandria.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru. Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od obdržení životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici. Nástup možný ihned.
Produktový manažer - destinace Bulharsko
Náplň práce:
- Příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
- Celková operativa
- Příprava a tvorba katalogu včetně kalkulace cen
- Kalkulace cen, příprava last minute nabídek
- Příprava podkladů pro inzerci a propagaci
- Řízení prodeje, tvorba nabídek
- Podpora prodeje - školení prodejců
- Analýza a průzkum trhu, sledování konkurence
- Spolupráce s průvodci či s partnery v destinaci
- Příprava podkladů pro řešení reklamací
- Organizování informačních cest
Požadujeme:
- Středoškolské / vysokoškolské vzdělání
- Výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
- Znalost anglického jazyka, znalost bulharštiny vítaná
- Znalost MS Office (Word, Excel a PowerPoint)
- Koncepční a analytické myšlení
- Organizační a vyjednávací dovednosti
- Samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
- Vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
- Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
- Praxe v oblasti cestovního ruchu alespoň 2 roky
Nabízíme:
- Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
- Příjemné pracovní prostředí
- Motivující finanční ohodnocení
- Slevy na dovolené
- Profesionální tým a přátelskou atmosféru
Pracoviště:
- centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady
Nástup:
- dle dohody
Důležité je pro nás zejména nadšení pro práci a chuť učit se novým věcem. Vše ostatní Vás rádi naučíme!
Žádosti se strukturovaným CV zasílejte na adresu veronika.paulu@alexandria.cz.
Produktový manažer - Středomoří
Cestovní kancelář Alexandria přijme pracovníka na pozici: produktový manažer - Středomoří.
Náplň práce:
- Příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
- Příprava a tvorba katalogu včetně kalkulace cen
- Kalkulace cen, příprava last minute nabídek
- Příprava podkladů pro inzerci a propagaci
- Tvorba nabídek
- Sledování konkurence a průzkum trhu
- Spolupráce a komunikace s průvodci či s partnery v destinaci
- Zadávání dat do rezervačního systému
Požadujeme:
- Středoškolské / vysokoškolské vzdělání
- Výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
- Znalost anglického jazyka
- Znalost MS Office (Word, Excel a PowerPoint)
- Koncepční a analytické myšlení
- Organizační a komunikační dovednosti
- Samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
- Vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
- Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
- Praxe v oblasti produktového managementu v oblasti cestovního ruchu alespoň 2 roky
Nabízíme:
- Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
- Příjemné pracovní prostředí
- Motivující finanční ohodnocení
- Profesionální tým a přátelskou atmosféru
Pracoviště:
- centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady
Nástup:
- ihned
Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem na adresu:
boris.weidner@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru.
Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.
Produktový manažer - Exotika
Cestovní kancelář Alexandria přijme pracovníka na pozici: produktový manažer - Exotika.
Náplň práce:
- Příprava produktu a komplexní podpora jeho prodeje
- Příprava a tvorba katalogu včetně kalkulace cen
- Kalkulace cen, příprava last minute nabídek
- Příprava podkladů pro inzerci a propagaci
- Tvorba nabídek
- Sledování konkurence a průzkum trhu
- Spolupráce a komunikace s průvodci či s partnery v destinaci
- Zadávání dat do rezervačního systému
Požadujeme:
- Středoškolské / vysokoškolské vzdělání
- Výborná komunikace slovem i písmem v českém jazyce
- Znalost anglického jazyka
- Znalost MS Office (Word, Excel a PowerPoint)
- Koncepční a analytické myšlení
- Organizační a komunikační dovednosti
- Samostatnost, časovou flexibilitu, vyšší míru odolnosti vůči stresovým situacím
- Vysoké pracovní nasazení, chuť zvládat nové příležitosti
- Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
- Praxe v oblasti produktového managementu v oblasti cestovního ruchu alespoň 2 roky
Nabízíme:
- Zajímavou, samostatnou a různorodou práci
- Příjemné pracovní prostředí
- Motivující finanční ohodnocení
- Profesionální tým a přátelskou atmosféru
Pracoviště:
- centrála společnosti Alexandria, Španělská 2, Praha 2 - Vinohrady
Nástup:
- ihned
Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradně emailem na adresu:
boris.weidner@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru.
Neozveme-li se uchazečům do jednoho měsíce od zaslání životopisu, upřednostnili jsme jiného kandidáta, který blíže splňoval požadavky na pozici.
Delegát / Delegátka
Cestovní kancelář Alexandria hledá pracovníka / pracovnici na pozici: delegát/ka
Náplní práce je přímý kontakt s klienty, asistence při odletech a příletech na letišti, pomoc při organizování výletů v destinaci, komunikace se zahraničními partnery, poskytování informací v rámci informačních schůzek, řešení požadavků klientů, příprava prezentačních materiálů.
Požadujeme:
- ukončené středoškolské vzdělání
- znalost práce na PC
- příjemné vystupování
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- samostatnost, schopnost řešit konfliktní situace
- rozhodnost, zodpovědnost, časovou flexibilitu, asertivitu
- nadšení pro práci a pozitivní vztah k lidem
- působení v destinacích po celou sezónu (cca 4-5 měsíců)
- znalost cizího jazyka podmínkou
- spolupráce na ŽL
- praxe na obdobné pozici vítaná
Nabízíme:
- odpovídající finanční ohodnocení
- zajištění cesty do / z destinace, ubytování v destinaci, telefon, cestovní pojištění
- zázemí stabilní společnosti fungující na trhu více než 25 let
Životopis a motivační dopis s označením pracovní pozice zasílejte výhradě emailem na adresu: boris@alexandria.cz. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Odesláním životopisu souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů společností Alexandria, a.s. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti Alexandria, a.s. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 3 měsíce od jejich zaslání. Kdykoli můžete požádat společnost Alexandria, a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.